torsdag 24. januar 2013

Tea-time...


 ... Te varmer godt i vinterkulden, og denne drikken nyter jeg først og fremst i de kalde vintermånedene.


***

 Disse søte koppene - 6 i alt -  fikk jeg av min sønn og hans kjæreste til jul... Synes de har slike herlige pastellfarger...












 Kandispinner er kjøpt på Kremmerhuset.






 Disse søte skjeene i krus er kjøpt hos Søstrene Grene - 5 kr. pr. stk.






 "Honningskje" er kjøpt hos Traktøren.










 Da skal jeg nyte en rykende varm kopp te.



Ha en god og varm torsdag!

 





8 kommentarer :

  1. Åååå for noen skjønne farger tenker jeg...før neste tanke fort blir ÅÅÅÅÅ jeg vil ha søstrene Grene til Ålesund!NU!Men...nå skal det nå kanskje bli Ikea så da får man vel vra nøgde??
    Aldeles nydelige bilder du har tatt :)
    Toveklem:)

    SvarSlett
  2. Fantastiske farger på koppene og skjeene!
    Jeg elsker pastell!!!
    Kos deg med teen din:-)

    SvarSlett
  3. Flotte krus i herlige pasteller :)
    Ha en fin kveld
    klem fra ingrid

    SvarSlett
  4. Skjønne kopper og nydelige farger :))

    SvarSlett
  5. Hei, hei :)
    Så hyggelig kommentarer jeg har fått av deg. Tuuuusen hjertlig takk, Marianne. Veldig koselig!
    Jammen har du fått fine kopper til jul. Elsker pasteller. Søstrene Grene har mange skatter! Skjeene passet perfekt.
    Ønsker deg en fiiiin fredag i morgen.
    Klem

    SvarSlett
  6. Det er alltid godt med te i fine krus. Nydelig farger på kopper og skjeer:)
    Mona

    SvarSlett
  7. Hei:)

    Så nydelig farge på krus og skjeer! Tenker nok du koser deg ekstra med te i så fine krus:)
    Drikker masse te hele året jeg, har aldri blitt voksen og lært meg å drikke kaffe vet du;)
    Leste i et innlegg lenger nede hvor tøft du har hatt det Marianne, ikke lett å sette ord på sånne ting..modig gjort av deg♥ Livet kan være tøft mange ganger! Fint å se at det går bedre nå hvertfall:)

    Ha en fin kveld!
    Klem Line E.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...